info@fil-per-randa.com 692 73 37 90
Queden places lliures

Renània. Romana, Romànica i Carolingia.

Quan els romans albiraren el riu Rin trobaren que ja havien arribat massa lluny. Boscos immensos poblats pels terribles i irreductibles Germans, poble bàrbar que es resistia a la conquesta romana, a més d'una climatologia inacceptable per les tropes llatines. El Limes, el Fi. Segles després aquella mateixa terra que era límit de la "civilització" es convertia en centre absolut d'un nou imperi, aquesta vegada romà i germànic a més de sagrat, cristià... Vos suggerim en aquestes festes de falles l'escapada a la Renània. Hem preparat un itinerari per a endinsar-nos en aquest país ric en tots els sentits: Cultural i econòmicament. Des del nostre hotel a la federal i "Beethoviana" Bonn eixirem cada dia per admirar-nos de les meravelles que ha acumulat un estat vinculat aquesta vegada a un riu, un gegantí riu: Colònia ciutat plena de meravelles, Aquisgrà vila carolíngia i centre del renovatio Imperii, Trèveris romana i medieval i Coblença, la ciutat dels tres cantons. Per a més llenya vos portarem a descobrir abadies, pobles amb encant i d'assaborir les

  • Viatges

    TURISME CULTURAL
  • 6
    dies

    6 dies

    Del 15/03/2026 al 20/03/2026
  • Renània. Romana, Romànica i Carolingia.

  • Guia

    Ens acompanyarà Enric M. Català, Pintor, Belles arts i Filòleg
1530

6 dies

15/03/2026

20/03/2026

Reservar

Queden places lliures

Estocolm i l'Arxipèlag. La Joia del Bàltic.

Estocolm, la Venècia escandinava, ens trasllada a un món on, ja no apreciem la tènue frontera entre cel i aigua, illa i continent. Al voltant dels carrerons plens de color de Gamla Stan, un dels cors medievals més grans d'Europa, la ciutat es desplega en petites places i carrerons. D'allí podem vore el sumptuós ajuntament erigit al nivell de l'aigua a principis del segle XX. Una capital cultural vibrant, que atrapa a tots els amants de l'art amb la riquesa eclèctica dels seus nombrosos museus. I entre tot açò apareix com per il·lusió a l'"Illa de la Reina", Drottningholm, el "Versalles suec", que barreja amb atreviment residència i teatre barroc únic, un conjunt reial l'esplendor el qual encarna magníficament els somnis de grandesa del Regne de Suècia als segles XVII i XVIII. Una escapada tranquil·la a una de les ciutats més belles d'Europa en començar la primavera sueca.

  • Viatges

    TURISME CULTURAL
  • 5
    dies

    5 dies

    Del 30/04/2026 al 04/05/2026
  • Estocolm i l'Arxipèlag. La Joia del Bàltic.

  • Guia

    Ens acompanyarà Enric M. Català, Pintor, Belles arts i Filòleg
  • Guia

    Ens acompanyarà Daniel M. Meyer, Guia FPR i Politòleg
1290

5 dies

30/04/2026

04/05/2026

Reservar

Queden places lliures

Festival Monteverdi a Cremona - Parma - Mantua.

Durant el mes de juny els amants de la música tenen a Cremona una cita ineluctable: El festival Monteverdi. Aquest festival dedicat al compositor de Cremona Claudio Monteverdi i al barroc italià és tot un referent a Itàlia pels amants de Monteverdi, Verdi i Donizetti. Hem conjugat les visites sempre satisfactòries i plenes de sorpreses del territori que al voltant del riu Po es desenvolupa entre Llombardia i Emília-Romanya. Visites com la bellíssima Parma, l'eficient i encantadora Cremona, la sorprenent Piacenza així com el descobriment de llocs fora de tot programa turístic a l'ús com són els castells-residències d'aquelles repúbliques i ducats que formaven un puzle complicadíssim. La visita cultural unida al plaer de la música. Un tàndem complet fil per randa.

  • Viatges

    TURISME CULTURAL
  • 7
    dies

    7 dies

    Del 12/06/2026 al 18/06/2026
  • Festival Monteverdi a Cremona - Parma - Mantua.

  • Guia

    Ens acompanyarà Enric M. Català, Pintor, Belles arts i Filòleg
  • Guia

    Ens acompanyarà Tamara Andrades L., Guia FPR
1560

7 dies

12/06/2026

18/06/2026

Reservar