info@fil-per-randa.com 692 73 37 90
Llista d'espera

La Geoda de Pulpí. Lorca i Alhama.
OCTUBRE 2025

La Regió de Múrcia malgrat la relativa proximitat ha estat moltes vegades una gran desconeguda per als valencians. El sud d'aquesta solejada terra va ser territori fronterer amb el regne musulmà de Granada durant alguns segles i ha mantingut aquest concepte de frontera, de lloc de pas. Els castells que coronen els cims així ho confirmen, com també el record d'aquells temps musulmans amb esglésies que foren mesquites, o banys àrabs ara redescoberts. Us volem donar a conèixer aquest racó de la península i les xicotetes joies que amaga unint-lo a la visita de la conegudíssima Geoda de Pulpí, un imprescindible (ja en Andalusia) d'aquestes terres on viu la llum.

  • Viatges

    TURISME CULTURAL
  • 3
    dies

    3 dies

    Del 24/10/2025 al 26/10/2025
  • La Geoda de Pulpí. Lorca i Alhama.

    OCTUBRE 2025
  • Guia

    Ens acompanyarà Irene Ballester Buigues, Història de l'Art.
410

3 dies

24/10/2025

26/10/2025

Llista d'espera

Llista d'espera

Cap d’any a Istanbul. L'antiga Constantinoble.
CAP D'ANY 2025-26

Les celebracions de Cap d'any a Istanbul són especialment sentides pels estanbuliotes. Aquestes festes són a la vegada europees i orientals i aporten a l'encant de la ciutat un "plus, si això encara és més possible. El soroll de la vida a través dels seus carrers, el fascinant Bòsfor, que en aquesta època de l'any adquireix tonalitats d'un blau fosc, i els minarets otomans que punxen el cel i ens enganxen al món. Celebrem el començament de l'any descobrint o redescobrint la que durant mil anys va ser Constantinoble. Vos portarem a vore allò que és imprescindible i allò que és secret i únic. No podem deixar a part trafegar dels mundialment famosos basars i el seu constant regateig. Un viatge per iniciar l'any a una de les ciutats més fabuloses del món.

  • Viatges

    TURISME CULTURAL
  • 6
    dies

    6 dies

    Del 29/12/2025 al 03/01/2026
  • Cap d’any a Istanbul. L'antiga Constantinoble.

    CAP D'ANY 2025-26
  • Guia

    Ens acompanyarà Irene Ballester Buigues, Història de l'Art.
  • Guia

    Ens acompanyarà Guia Local. ,
1460

6 dies

29/12/2025

03/01/2026

Llista d'espera

Queden places lliures

Toulouse i Carcassonne. El País Càtar.

Del principi de la seua existència, l'església s'ha enfrontat a l'emergència de nombroses tesis herètiques, sobretot a l'Àsia menor. Algunes de les heretgies aparegueren als segles III, IV i V com l'adopcionisme, l'arrianisme, el nestorianisme o el monofisisme, totes degudament condemnades pels sínodes i concilis. El Catarisme és una de tantes. A la preciosa regió que els francesos anomenen "Midi" i que es correspon- entre d'altres- a l'Albigès, el Lauraguès, el Minervois, el Rasés, etc., comarques totes elles entre les remotes muntanyes de les Corberes, aspres, lluminoses, antiga frontera amb Catalunya i les valls de l'Aude i EL Tarn,  es troba la regió on el catarisme triomfà. Revisitem a l’iníci de la primavera les ciutats i llocs que  li donen contingut a la  història -amb tràgic final- d'aquella visió nova sobre el Cristianisme .En aquesta escapada de falles coneixerem ciutats com Tolosa de Llenguadoc, Carcassona o Albi, les tres de gran monumentalitat a més d'alguns dels racons més deliciosos d'aquestes terres.

  • Viatges

    TURISME CULTURAL
  • 5
    dies

    5 dies

    Del 16/03/2026 al 20/03/2026
  • Toulouse i Carcassonne. El País Càtar.

  • Guia

    Ens acompanyarà Irene Ballester Buigues, Història de l'Art.
1190

5 dies

16/03/2026

20/03/2026

Reservar