info@fil-per-randa.com 692 73 37 90
Queden places lliures

Astúries. Paradís Natural.
SETEMBRE 2026

Louis Barrau-Dihigo, hispanista francès va descriure a principis del segle XX Astúries com  "una espècie de castell natural refugi perfecte per a nobles visigots. No hi havia en aquells paratges ciutadelles, terres ni riqueses que pogueren resultar especialment temptadores per als àrabs; el país era agrícola i miner". Hem preparat un viatge al principat astur per a gaudir de les meravelles d'aquesta terra entre les altes muntanyes cantàbriques i l'oceà absolut. Destaquem entre les meravelloses vistes la descoberta imprescindibles del preromànic: Santa Maria del Naranco, San Miguel de Lillo, etc. També un recorregut per Oviedo.  Un itinerari per a assaborir una terra i un mar únics a la península Ibèrica.

  • Viatges

    TURISME CULTURAL
  • 7
    dies

    7 dies

    Del 02/09/2026 al 08/09/2026
  • Astúries. Paradís Natural.

    SETEMBRE 2026
  • Guia

    Ens acompanyarà Silvia Llacer, Història de l'Art.
1160

7 dies

02/09/2026

08/09/2026

Reservar

Queden places lliures

Uzbekistan. La Ruta de la Seda. Setembre.

Al centre d'Àsia, seguint les petjades d'Alexandre el Gran, Gengis Khan, Tamerlan o Marco Polo, està  l’Uzbekistan. Aquest  itinerari cultural ens  permetrà descobrir alguns dels llocs més bonics al cor del continent, al llarg de les grans rutes de les caravanes que unien Europa, la Índia i la Xina. El camí que al llarg de segles utilitzaven de canal amb propòsits militars i polítics, el que feien servir per al comerç de tota mena de productes, el principal mitjà d’informació, de transmissió del coneixement, de difusió d’idees i experiències culturals entre Occident i Orient és el que hui proposem com a gran viatge de Pasqua. Volem recuperar la memòria viva d’aquelles ciutats i pobles que han forjat aquesta línia única amb els seus imponents monuments arquitectònics… Samarcanda, Bukhara, Khiva, vivint in situ la fascinant història de la Ruta de la Seda.

  • Viatges

    TURISME CULTURAL
  • 11
    dies

    11 dies

    Del 15/09/2026 al 25/09/2026
  • Uzbekistan. La Ruta de la Seda. Setembre.

  • Guia

    Ens acompanyarà Tamara Andrades L., Guia FPR
  • Guia

    Ens acompanyarà Guia Local. ,
2290

11 dies

15/09/2026

25/09/2026

Reservar

Queden places lliures

Úmbria. Perugia - Gubbio- Assís.

L'any 1907 escriptor alemany i premi nobel de literatura Hermann Hesse va viatjar a Itàlia fent una llarga etapa a l'Úmbria. El seu diari de viatge diu: Prop o lluny no hi ha mirada que no abarque una ciutat antiga, cèlebre, sagrada; d'ací cap allà veiem Spoleto, Perugia, Assís, Foligno, Spello, Terni i entremig centenars de pobles, esglésies, monestirs, castells, masies; una terra rica d'Història i monuments....L'Úmbria és una terra que infon alegria, serenitat. En FPR viatges hem fet un retrat complet d'aquesta regió italiana on encara tot és autèntic. Les emocions prendran forma en cadascuna de les visites que vos proposem com admirant els frescos de Giotto a Assís o davant la Bramantesca Santa Maria de la Consolazione a Todi. Sense oblidar el mar umbro, el llac de Trasimè, on Hanníbal va fer abeurar els ja mítics elefants o les medievals Gubbio, Perugia, Spoleto. Un viatge a una Terra Mil·lenària amb aire de "Grand Tour".

  • Viatges

    TURISME CULTURAL
  • 8
    dies

    8 dies

    Del 18/09/2026 al 25/09/2026
  • Úmbria. Perugia - Gubbio- Assís.

  • Guia

    Ens acompanyarà Silvia Llacer, Història de l'Art.
1680

8 dies

18/09/2026

25/09/2026

Reservar